Blog Directory  >  Thoughts and Feelings - Blog  > 

2010-09-06 10:52
maaf ya gue pake kata kata yang ada di otak gue. maaf kalo kasar, ini yang ada di otak gue ;)yang gak bisa gue ungkapin ke lo dan sesuatu yang gak akan lo ketahuin. lo ngerubah guengerubah g… Read More
Fifteen
2010-08-12 11:04
Thanks God, I'm fifteen!First, I wanna say thankyou toFachri ♥ thanks for surprise and birthday gift :pSecond, for my bitch: Della Lailatussadiyah, Nabila Wahyu Saliha, Dessy Pratiwi… Read More
2010-07-14 10:19
I want my boyfriend do this to me :p from dochi! 1. Make me smile when I down2. Try to secretly smell my hair, but I always notice3. Stick up to me, but still respect my independence4. Give… Read More
2010-07-12 10:03
"You said you loved meMore than anyone else could ever knowBut now you're leavingCan't we just try to work this outAnd I've never been one to begThe nights get lonelyAnd all I have left is m… Read More
2010-07-07 16:46
"gue gak pernah jadi yang terbaik"kamu bilang itu kalimat bodoh ya re? bener!aku emang bodoh. karna aku rasa aku gak pernah sekali aja bikin kamu senyum. bikin kamu gak mau lepasin aku.kerja… Read More
2010-06-28 14:51
Pendaftaran-hari ini gue pendaftaran SMA di SMAN 2 Bekasi (etnies). semua berjalan lancar. jam setengah 11 gue ke etnies dengan hati yang deg deg an dengan bokapnyokap. gue berharap banget b… Read More
Fachri
2010-06-27 16:07
his name is Fachri. makes my life amazing since 21012010. he likes to eat, sleep, and play with his friends. sst... sometimes he likes angry like a lion!but, he's funny like a clown :9and I… Read More
2010-06-23 04:50
*maaf telat sehariHappy Anniversary 5month hon!irrrrlysm :*:*anniv ini kayanya gue jahat banget deh heheceritanya gue lagi sakit terus diperhatiin sama dia :) mau sakit terus jadinya hahaha… Read More
Me And You
2010-06-08 08:08
you know, irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlysm :*:*:*:*:*:*I always love you in every condition with our relationshipI always smile for you even you hurt my heartso please stay with me forever.if yo… Read More
2010-06-02 02:58
terkadang saya merasa iri dengan burung.. mengapa ia bisa terbang bebas tanpa ada hambatan.. sementara saya? menjadi seseorang yang ingin menjadi seperti burung..kemarin saya bertengkar deng… Read More

Share the post

Thoughts and Feelings

×

Subscribe to Thoughts And Feelings

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×