Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

Steam Hızlı Level Atlama Rehberi

Bu yazımızda sizlere nasıl Steam’de hızlı ve kolay bir şekilde nasıl level atlayacağınızı anlatacağız. Anlatacağımız şeyler sırasıyla bedava Steam levelı atlamak ve ucuza seviye atlamak olacak. Ancak bunlardan önce level hakkında birkaç şeyden bahsedelim.

Bilmeyenler için Steam leveli nedir, ne işe yarar gibi şeylerden kısaca bahsedelim. Steam leveli, adı üstünde hesabınızda gözüken seviyedir. Bir kişi hesabını ilk açtığında 0. seviye olarak başlar. Daha sonra birkaç oyun alıp, rozetler bölümünden topluluk görevlerinin tamamını yaparsanız 500xp ücretsiz şekilde kazanırsınız. Bu da hiçbir şey harcamadan 5. seviyeye ulaştığınız anlamına gelir. Şimdi gelelim Steam seviyesinin avantajlarına. Öncelikle eğer seviyeniz 10’un üstündeyse, her ay %10 şansla bir hızlandırma kartı düşürme şansı yakalarsınız. Bu da ayda bedavadan 30-40 kuruş kazanmak anlamına geliyor. Eğer seviyeniz 20’lerdeyse %20 düşürme şansınız olur ve ilerki seviyelerde bu şansınız orantılı olarak artar. Bir diğer önemli avantajı ise, seviyeniz 10’dan yüksekse profilinizde bir adet vitrin sergileme hakkınız olur. Bu hakkınızla isterseniz takaslık eşyalarını veya envanterinizi sergileyebilir, veya çizim vitrini, ekran görüntüsü, hakkımda kısmı gibi şeyler ekleyebilirsiniz. Her 10 seviyede bir, bir vitrin ekleme hakkınız daha gelir. Steam level rehberinin ilk aşamasını bitirdik. Şimdi Steam hızlı level atlama kısmına geçelim.

Topluluk Görevleri ile 500 XP Kasmak

Öncelikle uyarıyorum, bunları yapabilmek için Steam hesabınızın kısıtlı olmaması gerekiyor. Yani daha önce hesabınıza 20TL veya daha fazla bir yatırım yapmış olmalısınız. Özellikle yeni Steam kullanıcıları bu kısmı yapmamıştır, eskilerden yapmayı unutanlar varsa da tekrarlayabilirler. Öncelikle Steam arayüzünden veya sitesinden, isminizin üstüne gelin ve açılır menüden “Rozetler” butonuna tıklayın. Karşınıza sahip olduğunuz oyunların ve Steam’in standart rozetleri çıkacaktır. Buradan topluluk görevlerine gidiyoruz ve karşımıza aşağıdaki görseldeki gibi bir sayfa çıkıyor.

Steam Hızlı Level Atlama
Topluluk görevleri

Sizde tamamlanmamış görevler mavi yerine sönük bir şekilde gözüküyor olacak. Yapmadığınız görevlerin yanında açıklama bulunuyor zaten, ve hemen hemen hepsi birbirinden basit. Hepsini 10 dakika içerisinde tamamlayarak beleş 500xp’nizi kapıp, üstüne havalı bir görünüme sahip “Topluluk Lideri” rozetini alırsınız. Bu da anında 5 level olmak anlamına geliyor. Sıradaki yönteme geçelim.

Bedava Steam Oyunları ile Level Atlamak

Zaten sitemizde bu yazıyı okuduğunuza göre çok büyük bir ihtimal bunu biliyorsunuz ama bilmeyen arkadaşlar için anlatayım. Steam Bedava Oyun adlı sayfamızdan tüm ücretsiz oyunları topluyorsunuz. Genelde 10-20 civarında farklı oyun oluyor ve topladığınız her oyun 2xp kazandırıyor. Benimle dalga mı geçiyorsun 2xp ne dediğinizi duyar gibiyim. Ancak her gün sayfamıza yeni oyunlar ekleniyor ve çoğu takipçimizin şu an 200’den fazla beleş oyunu oldu bile. Hatta oyun sayısı 1000 adedi aşanlar bile var. Bu oldukça iyi bir XP anlamına geliyor, ama bu sadece bir başlangıç! Şimdi hemen sonraki aşamaya geçelim.

Kart Düşürerek Level Kasmak

Steam platformundaki hemen hemen her oyunda rozet işlenebildiğini biliyor muydunuz? Evet, buna üstte anlattığım bedava oyunlar da dahil. Söz ettiğim bu oyunları kolay işlemler sonucu aldıktan sonra, kart düşürüp rozet işleyebilir veya kartları satıp para kazanabilirsiniz. Bildiğiniz gibi kart düşürebilmek için oyunu birkaç saat boyunca oynamanız gerekiyor. E peki bu kadar oyunu işsiz gibi oynayacak mıyız diye soracak olursanız, cevabım hayır olacak. Oynamanıza gerek yok, işte bu yöntem üşengeç kullanıcılar için bire-bir. Idle Master veya ASF programları yardımınıza koşuyor. Bu iki programdan birini kullanıp bilgisayarınızın arka planında açık bırakarak otomatik koleksiyon kartı düşürme işlemine başlayabilirsiniz. Idle Master rehberi yazımıza göz atabilirsiniz.

Steam Rozet İşlemekKısaca özet geçecek olursam, her oyunun belirli bir kart düşürme hakkı vardır ve bunu oyun oynayarak yaparsınız. Ancak size verdiğimiz programlar yardımı ile, bu işlemi otomatik olarak gerçekleştirirsiniz. Kartlar otomatik olarak düşer ve size de eksik kalan 1-2 kartı pazardan satın alarak rozeti işleyip seviye atlaması kalır.

Steam Level Atlama Botu ile Ucuza Seviye Atlamak

Öncelikle bu bot sitemizin yani ThatsGameBro’nun özel bir robotudur. En ucuz ve en hızlı şekilde seviye atlamak için yapılmıştır. Normalde seviyenizi yükseltmek için üstteki yöntemlerin dışında, pazardan koleksiyon kartı satın alıp rozete çevirmeniz gerekiyor ama bu hem fazla para harcattırır hem de oldukça fazla zaman harcattırır. Ama Level Up Botumuz sayesinde CS:GO anahtarı satın alıp, botumuza vererek aşırı ucuz bir fiyata yüzlerce kart alabilirsiniz.

Öncelikle bunun için seviye atlama botu‘nun Steam sayfasına gidiyoruz. Onu arkadaş olarak ekleyin, otomatik olarak onaylayacaktır. Mesaj kısmına “!level sayı” yazarsanız size yazdığınız levela ulaşmak için ne kadar anahtar olduğunu gösterir. !buy 1 yazarak, 1 anahtar karşılığında tamı tamına 2200 xp kazanabiliriz. Bu komutu yazdığınızda eğer envanterinizde herhangi bir CS:GO anahtarı varsa, size otomatik olarak takas isteği gelecektir. Böylece kolay bir şekilde uğraşmadan level atlayabilirsiniz.


Yazımızın sonuna geldik, herhangi bir sorunuz olursa yorum bölümünde belirtebilir veya bildiğiniz level atlama yöntemlerini yazabilirsiniz.



This post first appeared on ThatsGameBro, please read the originial post: here

Share the post

Steam Hızlı Level Atlama Rehberi

×

Subscribe to Thatsgamebro

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×