Jurnal de mamica 124

Astazi(10 octombrie 2023)– e o zi mohorata pe toate fronturile si se pare ca toamna asta a venit peste noi cu schimbari mari si nu tocmai placute.

Afară…e o vreme rece, umeda, care e mai degraba un indemn sa ne retragem in barlog decat un prilej de a admira culorile toamnei sau cum spunea Adriana, s-a dus vremea rochiilor vesele.

Ce am mai  facut…am fost la Brasov Heroes, la Lacul Noua, sa-i sustinem pe alergatorii Asociatiei Sf. Haralambie si sa le spunem ca suntem mandri de ei.

Nu am ratat nici anul asta participarea in calitate de blogger la Digital Divas 2023, chiar daca tot online, desi mi-as dori sa merg macar odata la Palatul Bragadiru, dar cine stie…

I-am ascultat pe Mira si pe Emil Rengle(care va fi si la Webstock) si de la care am invatat ca trebuie sa am grija de corpul meu. „Nu aud, nu vad, nu bag in seama. Noi ca oameni suntem facuti sa cantam, sa dansam, sa fim fericiti!”

Am fost pentru prima data in Vacanta in Turcia, in Alanya, provincia Antalya si am zburat de pe Aeroportul Ghimbav din Brasov asa ca am avut parte de doua premiere: zborul si vacanta!

Iar ca sa rezum vacanta in cateva cuvinte, pentru cei curiosi sau interesati: acolo la Poarta Orientului totul se negociaza si am vazut multe lucruri si locuri interesante: de la zeci de pisici care se plimbau fara grija pe strazi, la lilieci care iti zburau pe deasupra capului, la banci pentru persoane cu dizabilitati si WC-uri pentru animale, la muntele care se scufunda in mare, parapante, palmieri si bananieri, vase de croaziera ca in Piratii din Caraibe(am mers si noi cu unul: Vikingen), la cel mai mare acvariu din Europa, Muzeul figurilor de ceara(unde m-am intalnit cu Zucky) si filme 5D, la seara turceasca, placinte traditionale, coapte pe loc, hammamul si frumusetea Marii Mediterane, toate ne-au cucerit.

Am ajuns si la Bucuresti la seminarul United Event al celor de la Travel Advantage, ca doar suntem calatori, si daca tot eram in Capitala am profitat si am mers la Muzeul Antipa(care ne-a placut mult de tot, desi ne-a luat ceva pana am gasit intrarea) si la IMAX la Cinema City din Afi Cotroceni, unde am prins promotia cu 10 lei biletul de Ziua Cinematografelor(trebuie sa-i multumesc Tik Tok-ului pentru asta).

Ce mai meșteresc eu…aerul conditionat m-a „urmarit” in toate calatoriile asa ca m-am ales cu o raceala zdravana, dar asta nu m-a oprit sa particip la un training despre Evaluarea impactului Reglementarii in Comuna Augustin(Bv), o continuare a cursului din aprilie 2023 despre Planificare strategica, alaturi de Asociatia Sf. Haralambie, la sedinta cu parintii, la o sedinta de Imagine si Stil cu Silvia Dragomir – consultant de imagine si sa dau un interviu, in calitate de blogger, pe timp-liber.com, pe care il puteti citi Aici.

Am descoperit…ca si Atunci Cand Crezi ca poti sa faci ceva si atunci cand crezi ca nu poti, ai dreptate, pentru ca tu esti singura persoana care isi pune limite si bariere.

Sunt recunoscătoare…pentru calatoriile si pentru lectiile de viata de care am parte.

Mă gândesc…la proiectul EQUILIBRIUM – Be brave, in care voi fi si eu o piesa de puzzle, dar o sa va spun mai multe luna viitoare. Nu am pomenit de el intamplator, pentru ca astazi e Ziua Mondiala a Sanatatii Mintale si trebuie sa intelegem ca SĂNĂTATEA MINTALĂ ESTE LA FEL DE IMPORTANTĂ CA CEA FIZICĂ.

Aștept/sper…sa fie o luna linistita, desi, dupa cum a inceput, nu pare. Insa ii mai dau o sansa.

Coltul lui Dragos…trece printr-o perioada grea si complicata cu scoala, unde in loc sa aiba parte de liniste si invatare, e despre orgolii, comportamente deviante si agitatie. Si e trist pentru ca lucrurile se intampla de ambele parti ale baricadei, si cei care ar trebui sa educe intimideaza, iar cei care ar trebui sa respecte, exagereaza.

Am sperat intr-un an linistit dupa toate schimbarile cu pandemia, clasa a V -a si profesori noi, dar nu a fost deloc asa si singura perioada linistita e vacanta. Vedem ce va fi…

Fotografia preferata…e din Aeroportul Ghimbav – Brasov inainte sa ne imbarcam spre Turcia!

This post first appeared on Jurnalul Iubirii, please read the originial post: here