Jurnal de mamica 115

Astazi(3 ianuarie 2023)– a mai trecut un an peste noi, a Fost si soare, au fost si ploi, dar s-a terminat si a venit 2023, cu una calda, una rece, sper sa nu o tina asa tot anul. La multi ani celor carora nu am apucat sa va zic deja si sa avem cu totii un an bun! Solistul trupei The Motans spunea ca el nu-si doreste nimic de la 2023, isi doreste multe de la el insusi, pentru ca nu anul trebuie sa ne schimbe viata, noi trebuie sa o facem. Dar macar avem o coala alba pe care sa o umplem cu de toate.

Afară…e frig si ceata, dar apare soarele, chiar daca ne cam ingheata nasul si picioarele.

Ce am mai  facut…luna decembrie a inceput la fel ca toate celelalte chiar daca toti copiii erau in vacanta si a fost Ziua Romaniei, nu am sarbatorit deloc ci am preferat sa ma ocup de treburile de zi cu zi.

Am participat cu drag la evenimentul caritabil organizat de Asociatia Sf. Haralambie, pentru achizitionarea unui verticalizator destinat celor in scaun rulant. Ne-am masat cu mic cu mare si am donat, pentru ca noi credem in visuri implinite. Si vestea buna este ca s-au strans banii pentru verticalizator, deci a fost o campanie reusita. Multumim tuturor pentru ca ne-ati ajutat sa ajutam.

Nu ne-a ocolit nici pe noi goana dupa cadouri, dar am preferat sa le cumpar pe majoritatea online(chiar daca unele au ajuns in 2023 si eMag-ul m-a dezamagit foarte tare)!

Anul asta am avut doua evenimente Secret Santa, unul la Asociatie si altul la scoala si ne-am ocupat de fiecare in parte cu mare drag, pentru ca doar odata e Craciunul. Insa nu i-am uitat nici pe cei mai putin norocosi si am fost si anul asta alaturi de cei de la Servicii Sociale SCUT, pentru ai ajuta sa imparta bucuria si celor pentru care Mos Craciun e doar un vis frumos.

Ne-am plimbat 150 de minute prin Brasov cu autobuzul Lui Mos Craciun, care era atat de frumos impodobit si in el era Mosul si elfii. Mi s-a parut un gest foarte frumos din partea RAT BV, mai ales ca a fost gratuit si copiii erau foarte incantati de el.

Am fost si la Zuze, in noua lor locatie de langa strada Sforii, ca sa gustam crapatii si sa petrecem cateva ore cu prietenii la un ceai si un vin fiert. Tot acolo am admirat cateva bijuterii handmade absolut superbe! Daca treceti prin Brasov mergeti la Zuze, o sa va placa locul, vibe-ul, deserturile.

Am ajuns pana la urma si la Targul de Craciun din Piata Sfatului, unde am cumparat castane coapte si turta dulce, am admirat bradul si ne-am oprit apoi in Piata Brassai sa vedem calatoria lui Mos Craciun intr-o singura noapte. Am intrat un pic si la noua Banca de cultura Apollonia, un spatiu generos, luminos si foarte frumos, menit sa gazduiasca evenimente interesante.

Am fost sa vedem filmul Avatar: Calea apei si am fost foarte incantati de el. A meritat asteptarea! A fost minunat, impresionant, magnific si ne-a placut mult la toti 3, chiar daca nu l-am vazut la IMAX asa cum ne doream.

Am fost si la deschiderea noului restaurant Little Hanoi din Brasov, un restaurant cu specific vietnamez, unde ne-a placut mult mancarea, locul, servirea. O sa ne intoarcem acolo cat de curand.

Si am incheiat anul tot cu un film, de data asta Lamborghini: Omul din spatele legendei, o poveste frumoasa dar dureroasa, despre pretul platit pentru visuri marete.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare…sa imi organizez mai bine timpul!

Ce mai meșteresc eu…m-am jucat cu aplicatia pentru poze Lensa AI si mi-am facut un avatar chiar dragut, am reusit sa-mi fac si ochelarii de vedere Marc Jacobs, pe care mi doream si sunt foarte mandra de ei. Multumesc Kronstadt Optik! In rest, incerc sa invat, dar momentan nu prea imi iese si sa ma reapuc de scris pe blog.

Am descoperit…ca suntem atat de fragili incat focul de artificii ne poate lumina intr-o clipa si in urmatoarea sa ne lase prada intunericului.

Sunt recunoscătoare…ca a mai trecut un an si ca nu mi-am pierdut reperele.

Mă gândesc…la faptul ca Dumnezeu rade de planurile noastre, dar e bine sa le facem macar pentru atat…ca sa-l facem sa rada!

Aștept/sper…sa fie o luna mai buna decat inceputul ei.

Coltul lui Dragos…se simte bine in vacanta(ca de fiecare data), a primit ce si-a dorit de la Mos Craciun(semn ca scrisoarea a ajuns unde trebuie), ne-am reluat programul de filme si jocuri si am facut un pact de non agresiune verbala pe 2023 pe care l-am citit si semnat amandoi si in care am fost de acord sa nu ne certam fara motiv si sa nu tipam. Pana acum functioneaza. A fost si la patinoar si a reusit sa patineze singur!

Fotografia preferata…e de la Asociatie, de la Secret Santa! In 2022 am ratat poza cu bradul.

This post first appeared on Jurnalul Iubirii, please read the originial post: here