If You’re ‘Infla-Dating,’ Here Are 10 Cheap Dates That Don’t Suck

Tags: siauml

Podczas gdy kolacja i kino nigdy nie były tanie (5 dolarów za małą colę?!), Rosnąca inflacja oznacza, że ​​randkowanie nigdy nie było droższe.

Według raportu Match.com opublikowanego w listopadzie randkowicze wydają około 40% więcej na randki w porównaniu z dekadą temu.

Niektórzy zdecydowali się po prostu rzadziej umawiać się na randki, aby zaoszczędzić pieniądze. Według raportu eHarmony dotyczącego trendów randkowych na koniec roku i 2023 r., 47% singli przeszło na randkę z powodu ich osobistej sytuacji finansowej.

Jak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Plenty of Fish, około połowa samotnych millenialsów i przedstawicieli pokolenia Z zdecydowała się „nadmuchać” randki, umawiając się na niedrogie randki. Pomyśl: poranna kawa i spacer zamiast kolacji za 100 dolarów.

Eksperci ds. randek uważają, że trend randkowy może przynieść korzyści nie tylko Twojemu kontu bankowemu. Pójście na tańszą randkę — powiedzmy, piknik w parku z Two-Buck Chuck i mini próbnikiem sera — zmniejsza trochę presję.

„Mniejsza presja może oznaczać więcej zabawy, głębszy związek lub – jeśli randka jest zła – szybsze wyjście” – powiedziała trenerka randek Lily Womble HuffPost w listopadzie.

Innymi słowy, opłaca się być tanią randką. W tym duchu niedawno poprosiliśmy czytelników, aby podzielili się najlepszą tanią randką, na jakiej kiedykolwiek byli. Przeczytaj ich zalecenia poniżej.

Idź do lokalnego muzeum sztuki

„Umów się na randkę w lokalnych muzeach sztuki. Większość mniejszych lokalnych muzeów sztuki korzysta z darowizn. Przekaż kilka dolców i ciesz się tym, co tworzy Twoja społeczność!” – Meag

Przygotuj farbę DIY i wypij

„OK, więc wszyscy znamy te zajęcia z malowania i popijania, prawda? Super romantyczny i zabawny, ale kiedy poszedłem zarezerwować go na pierwszą randkę, tak było minimum 65 dolarów za osobę! I to nie obejmuje wina i przekąsek! Nie, do diabła, zamierzałem zrobić to sam.

Poszedłem do mojego lokalnego Kmartu i znalazłem paczkę „farby po numerach”, która zawierała farbę, pędzle oraz płótno instruktażowe za 9 USD. Kupiłem dwie z nich, dorzuciłem trochę taniego wina, wszelkie przekąski, które miałem w spiżarni, plus kilka świeczek do herbaty za 1 $ – to była jedna z najlepszych, najtańszych pierwszych randek, jakie kiedykolwiek miałem! – Jeremy Franco, Sydney, Australia

RgStudio przez Getty Images

Zbierz trochę materiałów plastycznych i zorganizuj sesję samodzielnego malowania i popijania.

pies siedzi

„Niezapomniana, tania pierwsza randka, która mnie wyróżnia, to zaproszenie na wizytę u szczeniaka labradora, którym moja randka opiekowała się przez weekend. W tamtym czasie nie chciałem się zgodzić, ponieważ dorastałem z kotami i nie miałem żadnej praktyki, jeśli chodzi o opiekę nad psem, ale okazało się, że było to naprawdę dobre doświadczenie łączące. Nie tylko chodziliśmy razem do niektórych z moich ulubionych parków, ale także widziałem jego troskliwą i ochronną stronę, co nie wydaje mi się możliwe tak wcześnie.

W przeciwieństwie do randek przy kolacji, które często bardziej przypominają rozmowę kwalifikacyjną, podczas której musisz usiąść naprzeciwko siebie i wymyślić przemyślane pytania do zadania, siedzenie ze szczeniakiem było dobrym sposobem na przełamanie lodów i rozpoczęcie rozmowy, które przekierowało naszą uwagę z nas na psa i pozwoliło nam po prostu cieszyć się swoim towarzystwem”. – Nicole Colantoni, trenerka randek i związków w Sydney w Australii

Idź do księgarni

„Moim ulubionym miejscem jest randka w księgarni: spotykaj się i spaceruj po gatunkach, które lubisz. Każdy z was może wybrać książkę do kupienia, napić się kawy lub herbaty w kawiarni, spędzić wolny czas i poznać się nawzajem”. – Syreeta

Igora Aleksandra za pośrednictwem Getty Images

Przeglądaj księgarnię ze swoją randką, aby dowiedzieć się, jakie są jej zainteresowania.

Iść na wycieczkę

„Zawsze upewniam się, że znam swoją randkę trochę wcześniej niż SMS-em. W ten sposób mogę zaplanować zajęcia, które na pewno im się spodobają. Na przykład, jeśli są poszukiwaczami przygód, dlaczego nie zabrać ich na strzelnicę łuczniczą? Mój lokalny kosztuje tylko 8 dolarów za pół godziny i jest to wyjątkowy i ekscytujący sposób na spędzenie pierwszej randki.

Ale pozwólcie, że opowiem wam o jednej z moich ulubionych pierwszych randek: Było to we wrześniu, zaraz po urodzinach mojej randki. Podniosłem je i poszliśmy do sklepu spożywczego, aby wybrać ich ulubione ciasto. Znaleźliśmy mały tort tiramisu za około 12 USD (całkowicie można było znaleźć coś tańszego). Potem zabrałem ich na wycieczkę do Lone Tree Hill w Victorii w Kanadzie, skąd roztaczał się niesamowity widok. Podczas spaceru graliśmy w grę „Nie jesteśmy naprawdę obcy”, korzystając z bezpłatnego quizu online. Wycieczka była idealnym miejscem do rozmowy i poznania się bez żadnej presji. Poza tym zjedzenie ciasta na szczycie było wisienką na szczycie niezapomnianej randki”. – Krisjay Sigurdson, gospodarz podcastu Diaries of a Homosexual

popływać kajakiem

„Pojechałam na spływ kajakowy do Londynu z moim obecnym chłopakiem i pływałam kajakiem po kanałach w pobliżu Hackney Wick, dzielnicy hipsterów. Kosztowało to 25 dolarów za osobę i mogliśmy podziwiać przyrodę: ptaki budujące gniazda w oponach łodzi mieszkalnych, słyszeliśmy muzykę dobiegającą z pobliskiego koncertu i obserwowaliśmy ludzi biegnących w maratonie. Potem złapaliśmy drinka w barze obok kanału.

W większości miast istnieją podobne firmy, które wynajmują małe łodzie, a nawet możesz popłynąć promem w jakieś ciekawe miejsce, nawet jeśli po prostu chcesz napić się drinka w barze nurkowym. Przebywanie na świeżym powietrzu sprawia, że ​​czujesz się skromnie, a wielu wspaniałych ludzi obserwuje, jak rozpocząć rozmowę. Wskazówka dla profesjonalistów: nie wynajmuj łodzi na dłużej niż 1,5 godziny, ponieważ 1) twoje ramiona będą zmęczone — chociaż widziałem, jak mój chłopak był dżentelmenem, kiedy musiał nas wiosłować — i 2) więc nie jesteś t zbyt zaangażowana w bycie z nim przez długi czas, jeśli jest do bani. – Kristen Van Nest, pisarka komediowa z Los Angeles w Kalifornii

Wypożyczenie kajaka na godzinę to świetny pomysł, jeśli chcesz, aby termin był nieco krótszy.

Wybierz się na spacer historyczną trasą

„Idź na spacer malowniczą lub historyczną trasą – taką, na której możesz komentować lub podawać losowe fakty po drodze na temat tego, co mijasz!” – Ryana

Udaj się na film samochodowy

„Kiedy mój partner i ja spotkaliśmy się po raz pierwszy, załadowaliśmy na tył jego ciężarówki koce i poduszki, zapakowaliśmy lodówkę z przekąskami i napojami i wjechaliśmy na nasz lokalny bezpłatny film samochodowy na świeżym powietrzu, który nasza społeczność zorganizowała, aby obejrzeć” Człowiek Pająk.’ Świetnie się bawiliśmy i była to jedna z najbardziej pamiętnych dat, na jakich byliśmy”. – Miyaeva Renae, YouTuber

freemixera za pośrednictwem Getty Images

Kino samochodowe pozwala rozmawiać, w przeciwieństwie do pójścia do kina.

Idź na tor wyścigowy

„Większość torów ma darmowy wstęp, a jeśli pojedziesz w weekend, będzie tłoczno, ale w większości przypadków niezbyt tłoczno. Mnóstwo czasu, aby być na zewnątrz, zająć się końmi, a jeśli chcesz, postaw 2 $, aby wygrać. Na dłuższą metę możesz zarobić pieniądze na randce. Poza tym nigdy nie brakuje wspaniałych ludzi obserwujących tor i 25 minut między wyścigami, aby porozmawiać i cieszyć się towarzystwem”. – Matthew, pisarz z Wirginii

Idź na targ rolników

„Idź na targ rolniczy i zjedz smaczny lunch! Nasz targ rolny w Portland znajduje się na Uniwersytecie Stanowym w Portland, w bajecznym South Park Blocks. Możesz wędrować po rynku, kupić kilka rzeczy i dowiedzieć się, co inni lubią, a czego nie lubią w jedzeniu. Jestem emerytowanym szefem kuchni – uwierz mi, posiadanie partnera, który również kocha dobre, świeże jedzenie i umie gotować, to plus.” – Laura z Portland w stanie Oregon

Odpowiedzi zostały lekko zredagowane pod kątem przejrzystości i długości.

fbq('init', '1621685564716533'); fbq('track', "PageView");

var _fbPartnerID = null; if (_fbPartnerID !== null) { fbq('init', _fbPartnerID + ''); fbq('track', "PageView"); }

(function () { 'use strict'; document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () { document.body.addEventListener('click', function(event) { fbq('track', "Click"); }); }); })(); .

The post If You’re ‘Infla-Dating,’ Here Are 10 Cheap Dates That Don’t Suck first appeared on artsdesignfactory.

This post first appeared on Wall Art, please read the originial post: here