Blog Directory  >  Blogging Blogs  >  Calatorii in familie blogging Blog  >

Calatorii In Familie Blog

turistinfamilie.ro
Blog de calatorii in familie | Impresii , circuite, recomandari si sfaturi din vacantele noastre petrecute in lume, Traieste aventura alaturi de noi.
2023-09-05 09:05
Canada era de ceva timp pe lista noastra mai ales dupa ce am trecut Atlanticul de atatea ori cu destinatia America de Nord, asa ca ne-am bucurat de ultimele zile de vara vizitand estul tarii… Read More
2023-06-29 10:04
Mediterana este intotdeauna o optiune buna pentru o croaziera datorita porturilor numeroase si a atractiilor pentru toate gusturile si varstele. Si chiar daca acest traseu a fost acelasi cu… Read More
2022-10-31 05:29
Hawaii a fost o destinatie la care ne gandeam dupa multele vizite in SUA, asa ca toamna tarzie la noi a fost un prilej excelent de a ne planifica o vizita pe insula Oahu. Am aterizat seara i… Read More
2022-09-07 08:11
Croazierele au revenit la nivelul pre-pandemic ca si cerere si facilitati, asa ca ne-am gandit sa ne incarcam bateriile inainte de inceperea scolii intr-o croaziera pe Mediterana de Est. Pun… Read More
2022-08-23 04:52
Tallinn era de ceva vreme pe lista noastra alaturi de celelalte Tari Baltice, iar concertul lui Ed Sheeran din Helsinki ne-a prilejuit ocazia sa il vizitam. Tallin, capitala Estoniei, a fost… Read More
2022-08-22 13:23
Helsinki a fost motivul pentru un city break la un concert Ed Sheeran , pe care il revedem dupa cativa ani de la concertul din Stockholm. Si ce prilej mai frumos decat acesta de a vizita cap… Read More
2022-08-13 13:22
Castelele de valea Loarei sunt de ceva timp pe lista noastra dar, se pare ca vara aceasta, a fost prilejul ideal. Si daca unii am revenit aici dupa prima vizita din 1994, calatoria a fost un… Read More
2022-05-08 16:09
Dupa cateva zile in New York, revenim pentru a treia oara in Florida, dar de aceasta data in Orlando, unde, dupa experientele de la Disney din urma cu cativa ani am decis sa incercam si parc… Read More
2021-07-13 02:10
SUA e o destinatie in care revenim de fiecare data cu placere, si cred ca am pierdut sirul vizitelor in aceasta tara. Ce a facut speciala aceasta excursie e faptul ca am ajuns pe coasta de v… Read More
2021-04-09 16:45
Pandemia ne-a bulversat planurile de vacanta asa ca dupa Croatia, Egiptul a fost urmatoarea vacanta. Am lasat iarna prelungita din tara si ne-am bucurat de o vara plina in insorita tara afri… Read More
2020-09-14 17:29
Plecam din Dubrovnik spre Parcul National Krka, despre care auzisem multe lucruri frumoase, in circuitul nostru prin Croatia. Croatia are mai multe parcuri nationale, cel mai cunoscut este P… Read More
2020-09-14 09:30
Nu poti ajunge pe coasta dalmata si sa nu ajungi si in Dubrovnik, care pe buna dreptate e considerat perla Adriaticii, unul dintre putinele orase-stat medieval care si-a respins toti atacato… Read More
2020-09-13 06:47
Riviera Makarska este , din punctul meu de vedere, cea mai frumoasa zona de pe coasta dalmata. Pe toata acesta riviera pitoreasca vezi plaje frumoase, statiuni, golfulete si sate micute dar… Read More
2020-09-11 09:08
Din Trogir ajungem in Split foarte repede si ne continuam circuitul croat al verii. Split este cel mai mare si mai important oras din Dalmatia, si cel de al doilea oras al Croatiei. Este fos… Read More
2020-09-11 05:32
Trogir, in imediata apropiere a Split-ului, a fost urmatoarea oprire din circuitul nostru in Croatia. Un orasel plin de farmec de care ne-am indragostit imediat. Si nu am fost singurii&helli&hell…Read More
2020-09-11 05:31
Sibenik a fost o surpriza placuta in circuitul nostru de pe coasta dalmata. Un orasel micut, dar extrem de ofertant pentru aproape toate gusturile turistilor. Ca in majoritatea oraselor din… Read More
2020-09-08 14:02
Coasta dalmata a fost destinatia noastra de pandemie pentru vara 2020, Croatia fiind o destinatie in care revenim de fiecare data cu placere. Dupa ce am vizitat Istria , a ramas sa descoperi… Read More
2020-08-12 07:00
Harghita este un loc in care revenim de fiecare data cu placere fie in drumul nostru spre Bucovina, fie pentru un weekend prelungit ca si acum. Si daca despre Sovata , lacul Sfanta Ana sau l… Read More
2020-02-03 10:10
Legoland Dubai ne-a gazduit in ultima zi petrecuta in Dubai, dupa periplul nostru prin Abu Dhabi, Doha si Bahrain. Oarecum neasteptat, o zi mai mohorata si cu cativa stropi de ploaie ne-au c… Read More
2020-01-28 08:26
Daca am ajuns in Abu Dhabi, Yas Waterworld pur si simplu nu putea fi ratat mai ales ca vremea era ideala iar copiii simteu nevoia de distractie cu adrenalina la maxim. Dupa ce am vizitat in… Read More
2020-01-23 19:52
A venit si randul sa ajungem in Doha, dupa circuitul din Orient ce a cuprins Dubai, Abu Dhabi si Bahrain. Si cred ca a fost o experienta grozava, Doha concurand cu Dubai in topul preferintel… Read More
2020-01-17 18:03
Bahrain a fost urmatoarea destinatie dupa Dubai si Abu Dhabi, si eram curiosi de experienta ce ne va fi rezervata. Si sincer, a fost o surpriza foarte placuta, cu exceptia traficului absolut… Read More
2019-12-24 04:40
Patagonia cu Torres del Paine si Perito Moreno printre obiective, a fost principalul motiv al excursiei sud-americane si asteptarile nu doar ca nu ne-au fost inselate dar au fost cu sigurant… Read More
2019-12-12 15:13
Lasam in urma Rio de Janeiro si zburam la Foz de Iguazu, oras in partea braziliana a celebrei cascade, pe care urma sa o admiram in zilele ce urmau. Ajungem la 35 de grade si o umiditate de… Read More
2019-08-20 07:24
Hallstatt era de ceva timp pe lista noastra desi fusesem de multe ori in Tirol sau diferite regiuni ale Austriei, dar niciodata nu am alocat suficient timp sa exploram toata zona Hallstatt-u… Read More
2019-05-13 12:09
Cetatea Deva este un punct de referinta al zonei, iar cum drumurile ne poarta foarte des in preajma ei, am hotarat sa si urcam sa o vizitam mai ales dupa perioada de restaurare la care a fos… Read More
2019-03-04 13:09
Dupa o experienta intensa in Cartagena – Columbia, ne indreptam spre Panama si eram tare curiosi sa descoperim micuta tara din America Centrala. Daca Jamaica a fost pata de culoare din… Read More
2019-02-17 05:54
Cred ca Laponia, alaturi de Disneyland, ar trebui sa faca parte din orice copilarie pentru ca, fara exagerare, este un taram de poveste. Si spun asta din perspectiva unui adult, profund impr… Read More
2019-02-12 05:43
Aruba este o insula absolut mirifica, micuta si cocheta si cu o puternica influenta americana in tot ce inseamna arhitectura, masini, oameni si lanturi de magazine sau restaurante. Daca Jama… Read More
2019-02-04 08:45
Dupa plecarea din Miami si un Revelion petrecut pe Marea Caraibelor, iata ca dimineata ne gaseste acostand in Jamaica, in Ochos Rios. O zi de relaxare pe mare dupa agitatia din parcurile Dis… Read More
2019-01-29 03:55
Animal Kingdom Orlando a fost al doilea popas dupa prima zi petrecuta la Magic Kingdom. Al doilea cel mai reprezentativ parc din complexul Walt Disney, Animal Kingdom Orlando este absolut fa… Read More
2019-01-16 12:18
Cum sa planificati o excursie la parcurile tematice din Orlando Walt Disney World din Orlando, Florida, sau pe scurt Disneyland Orlando este cel mai adesea asociat cu Regatul Magic, un taram… Read More
2018-10-08 06:17
Malaga a fost punctul nostru de plecare in circuitul din vara anului 2018 din Spania si Portugalia motiv pentru care am profitat de ocazie sa petrecem o zi aici si a descoperim farmecul oras… Read More
2018-07-16 08:01
Gibraltar era un moment mult asteptat in circuitul verii 2018. Si asteptarile ne-au fost satisfacute pe deplin pentru ca am trait intens si cu multa adrenalina sederea noastra de aici. Mai a… Read More
2018-05-29 07:25
Cascada Cailor era ultimul nostru obiectiv din excursia de Rusalii din Maramures, unde revenim de fiecare data cu placere (vezi impresii din excursiile anterioare). Lasam in urma experienta… Read More
2018-05-29 06:30
Mocanita ar trebuie sa fie pe lista oricui vizitator in Maramures pentru ca este o experienta inedita si foarte interesanta indiferent de varsta. Reveneam in Maramures (vezi impresii aici) c… Read More
2018-03-10 15:56
Cum am obtinut viza pentru SUA? Trebuie sa mentionez ca aplicam pentru a patra oara pentru o viza SUA iar constatarea mea a fost ca procesul nu s-a schimbat radical ,dar este extrem de bine… Read More
2018-02-25 08:13
St. Kitts si Nevis a fost pe buna dreptate cireasa de pe tortul excursiei datorita unei experiente noi si inedite: intalnirea cu delfinii. Asa ca lasam Dominicana (vezi impresii aici) in urm… Read More
2018-01-28 11:18
Guadeloupe a fost prima oprire dupa imbarcarea din Fort de France (vezi impresii aici). Ancoram in Point-a-Pitre, orasul reprezentativ al insulei si inainte de excursia cumparata de pe vas (… Read More
2017-08-24 08:13
Serengeti e imens si ai avea nevoie de cateva zile sa il parcurgi si sa il admiri. Orice bucatica vazuta si timp petrecut acolo este o desfatare pentru iubitorii de natura si animale. Parcul… Read More