Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

Shaka Candy Plum

[ITA & ENG]

Ciao a tutti!

Oggi vi mostro un nuovo acquisto fatto in OVS, uno smalto Shaka dal colore perfetto per la brutta stagione, e immagino appena messo in vendita dato che non l’avevo mai visto.

Shaka Candy Plum è un rosso bordeaux, non un color susina come si può erroneamente immaginare dal nome. Si stende molto bene ed è molto pigmentato e coprente. Non asciuga particolarmente lucido quindi è consigliato un top coat. Altro punto a favore è che non macchia le unghie (usando una base, è ovvio).

In foto sono due passate senza top coat.

- - -

Hi everyone!

Today I am showing you one of my latest drugstore purchases. It’s a Shaka Nail Polish in a colour which is perfect for the cold seasons. I think it’s a new shade by this Italian brand because I had never seen it before.

Shaka Candy Plum is a maroon despite its name. It applies smooth and it’s very opaque and pigmented. It doesn’t dry extremely glossy so a top coat is definitely needed. Bonus point it doesn’t stain the nails if you use a base coat.

Pictured are two coats, no top coat.



Non è un mistero che io ami Gli Smalti Shaka, i colori cambiano di continuo e sono sempre belli, e poi costano poco. Sono come ciliegie, uno tira l’altro!

Anche voi gli smalti Shaka fanno questo effetto?

Vi ricordo che trovate i prodotti Shaka da OVS e Upim.

- - -

It’s no mystery I love Shaka nail polish. They change their shades periodically and they are always pretty, plus they are cheap. I can’t stop purchasing them.

Is there any brand you just can’t stop buying?



This post first appeared on Light Your Nails!, please read the originial post: here

Share the post

Shaka Candy Plum

×

Subscribe to Light Your Nails!

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×