Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

Blog Directory  >  Life Blogs  >  Observations Blogs  >  klcitizen observations Blog  > 

Kenapa Nenek Lambat Sangat ...
2018-02-20 13:39
Mereka yang usianya sudah mencecah 50an ke atas, pastinya mengalami situasi yang hampir sama. Kudrat dan tenaga makin kurang dan  segala ragam  sakit mulalah menyerang. Bila d… Read More
Friends Don't Lie
2017-12-07 16:00
"Friends don't lie ..."Ayat tersebut muncul tiba-tiba dalam ruangan skrin di telefon saya. Saya tengok pengirimnya . "Dah kenapa ni?" Nama pengirim mesej tersebut memang saya kenal… Read More
Rupanya ...
2017-10-21 02:02
Hari ini encik hasben sedikit berkerut.  Apa tidaknya, belanja menukar keempat-empat tayar kereta bukan murah zaman sekarang. Tapi kan,  keperluan itu sentiasa mengatasi kehendak… Read More
2017-10-21 02:01
Ada dua   yang pasti dalam  kehidupan  dunia ini, iaitu ,perubahan dan kematian.Harini nak bermonolog tentang perubahan lah. Kematian tu kita letak ketepi dulu. Tahu… Read More
Rupanya ..
2017-10-18 04:31
Hari ini encik hasben sedikit berkerut.  Apa tidaknya, belanja menukar keempat-empat tayar kereta bukan murah zaman sekarang. Tapi kan,  keperluan itu sentiasa mengatasi kehen… Read More
Ingat Tak Ingat
2017-10-15 02:18
Rasanya tadi sudah dihafal nama ustaz itu. Saya sebut berkali-kali dalam hati. Dan berkali juga pesan pada diri sendiri supaya jangan terlupa. Oh....Rasanya Ustaz Hambali. Betulke? Wall… Read More
Macam Retis
2016-12-07 16:05
Memang tak kenal lah. Sumpah!!Lain sangat-sangat. Cantik giler. Ada iras-iras retis. Baru kali pertama menonton video perkahwinan sahabat baik saya,  membuatkan saya tergamam dan m… Read More
2016-09-04 06:29
Good afternoon blog http://ACFTape.com/rod.php?france=e1efp9h224redvbw normah normah Read More
2016-05-16 04:20
Sewaktu bersekolah dahulu dari tahun 70an hingga 80an, saya hanya merupakan murid biasa-biasa sahaja. Kelas pun kelas pertengahan.Dalam bidang kurikulum tidak menonjol, tidak pernah berpelua… Read More
Abad 21
2016-05-12 12:50
Musim peperiksaan kan sekarang.Menariknya jadi cikgu waktu ini ialah tak perlu berpeluh ketiak meneriakkan suara dalam kelas. Kelas sunyi sepi dan hati pun jadi tenang.Yang menyakitkan waktu… Read More

Subscribe to Klcitizen

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×