Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

Anak Kucing Datang Bertandang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ini kisah ahad lepas. Ada anak kucing sudah datang bertandang ke rumah noe...meow..meow..meow...kita yang dengar....ala...lapar ke? Masa tu noe dah nak gerak kelas...maka masukkan la  dulu dia ke dalam rumah. Balik dari kelas baru nak tengok dia ni... 

Anak Kucing ini dah biasa dipegang jadi memang nampak la dia manja. Masalahnya ini anak kucing orang ke? Aya dah sibuk nak bela...ish...biar la dulu duduk dalam rumah. Bila keluarkan dia...bising..buka je pintu terus masuk dalam rumah. Dah macam rumah sendiri nampak. 

Hari ini anak kucing ini masih dalam rumah noe lagi. Tadi Ali mesej kat noe..kata..anak kucing ni bising lah...lapar la tu...memandangkan makanan kucing tak beli lagi...noe suruh Ali rebus je ikan sekor. Kenyang la tu....lepas makan tidur...itu la kerja nya..makan tidur..makan tidur...

Tunggu la seminggu ni...mana tau ada yang mencari/menuntut anak kucing ini...tapi dah duduk dalam rumah...mana orang nak nampak...kan..











This post first appeared on NOesuhaimi, please read the originial post: here

Share the post

Anak Kucing Datang Bertandang

×

Subscribe to Noesuhaimi

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×