Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

New Horror Book! Absolution: Wie man eine Sünde überlebt (German Edition) by Jasmin Romana Welsch

Absolution: Wie man eine Sünde überlebt (German Edition) Absolution: Wie man eine Sünde überlebt (German Edition)
Author: Jasmin Romana Welsch

Description

Mein Name ist Sixten. Ich denke, ich war ein durchschnittlicher Absteiger: unterbezahlt, launisch und auf das Leben und die ach so verkommene Welt schlecht zu sprechen. Da war mein kleines Drogenproblem, diese nervenaufreibenden Sitzungen bei Doktor Mattson und mein Kumpel Nils, der seit der Grundschule nicht gelernt hat, länger als zehn Stunden sauer auf mich zu sein...

Reviews


Please use the links below to Share this post with your friends!

Share



This post first appeared on Horror Fiction Fanatic, please read the originial post: here

Share the post

New Horror Book! Absolution: Wie man eine Sünde überlebt (German Edition) by Jasmin Romana Welsch

×

Subscribe to Horror Fiction Fanatic

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×