Get Even More Visitors To Your Blog, Upgrade To A Business Listing >>

Blog Directory  >  Sports Blogs  >  LIVERPOOLKITA sports Blog  > 

Liverpoolkita Blog


liverpoolkita.blogspot.com
Liverpool Fan Malaysia, Peminat Liverpool Fc Malaysia Liverpool fc news, articles, facts, comments etc in Bahasa Malaysia. Berita, artikel, fakta tentang Liverpool fc dalam Bahasa Melayu.
LIGA PERDANA : LIVERPOOL 1-2 CRYSTAL PALACE
2017-04-24 13:41
Klopp terpaksa main dengan kesebelasan yang baru pulih. Kenapa begitu. Jangan heran sebab dia dah takda opsyen kat bangku simpanan kecuali pemain hingusan. Sebab itu bila ramai bising apasal… Read More
LIGA PERDANA: WBA 0-1 LIVERPOOL
2017-04-17 00:20
Memang dah jangka kalau lawan kat The Hawtorns, memang perlawanan jadi bosan. Pulis adalah Pulis, pergi kelab mana pun dia dengan akidah bolasepak sekolah lama Inggeris. Main bengis dan bola… Read More
2017-04-15 04:38
Liverpool target, Sead Kolasinac signed a pre-contract with Arsenal a few days ago, rejecting #LFC, Chelsea, Juve, City. (Reprezentacija)— The30Duke (@DukeLFC) April 14, 2017 Dengar be… Read More
LIGA PERDANA : WEST BROM LAWAN LIVERPOOL
2017-04-14 09:26
Duri demi duri akan ditempuh hingga hujung musim. Bukan mudah nak dapatkan sasaran ke Liga Juara-Juara. Pasukan lain termasuk Arsenal masih dalam perlumbaan. Kita nampak kesemua masih bersai… Read More
SASARAN KLOPP MUSIM DEPAN
2017-04-10 00:00
Ian Doyle wartawan sukan Liverpoolecho maklumkan, Liverpool bakal dapat dana bukan £100juta tetapi dekat £200juta pound untuk belanja beli pemain musim depan. Dana sebesar itu mu… Read More
LIGA PERDANA : STOKE 1-2 LIVERPOOL
2017-04-09 01:14
Dah macam pasembor dibuatnya Klopp masa lawan Stoke. Formasi macam tauge, taktikal cucur udang dan pertahanan macam timun. Nasib baik diselamatkan oleh Coutinho, Firmino dan Mignolet yang um… Read More
LIGA PERDANA : STOKE LAWAN LIVERPOOL
2017-04-07 04:17
Lambat sikit siar kena perli baru habis kesat air mata. Bagi peminat dewasa berjiwa fanatik macam abam, perkara macam ni memang biasa. Memang tak patut abam lambat siar artikel abam yang bua… Read More
LIGA PERDANA : LIVERPOOL 2-2 BOURNEMOUTH
2017-04-06 13:49
Berputih mata lagi dengan Bournemouth. Seri rasa macam tewas kan. Nak kata pasukan main buruk sangat tak juga sebab Cherries banyak main susun bas kat depot simpanan, bersusun rapi payah Liv… Read More
LIGA PERDANA : LIVERPOOL 3-1 EVERTON
2017-04-02 03:45
Koeman rasanya cuba main akal. Dia letakkan beberapa pemain muda hingusan dalam kesebelasan. Tak sensitif langsung pasal perlawanan kejiranan. Dia rasa perlu main agresif dan robes untuk dap… Read More

Share the post

LIVERPOOLKITA

×

Subscribe to Liverpoolkita

Get updates delivered right to your inbox!

Thank you for your subscription

×