Blog Directory  >  Reisefeber - Blog  >

Reisefeber Blog

reisefeberamerika.blogspot.com
Is this your blog? Claim It!
Toronto/Oshawa - New York - Orlando - Key West - Miami Beach - San Francisco - Santa Cruz
2010-05-01 15:30
Etter utallige timer på reisefot er vi endelig hjemme. Jeg hos meg og Ole på Hommersåk.Det er rart å tenke på alt vi har sett og gjort. Vi har opplevd alt fra s… Read More
2010-04-30 04:42
Igår var vi på en Whole foods market rett ved hotellet vårt for å kjøpe litt greier å ta med hjem, jeg kjøpte ca 50 clif builderbars for å b… Read More
2010-04-29 05:27
I går hadde Ole og jeg to-årsjubileum, vi hadde planlagt museumsbesøk og middag om kvelden. Jeg våknet selvfølgelig med vondt i magen. Det føltes ut so… Read More
2010-04-28 19:46
På mandag var det endelig tid for å reise ut i skogen, nermere bestemt Muir woods som er en "state park" med Redwood trær. Vi kjørte med samme reisebyrå som da… Read More
2010-04-26 05:44
Idag har vi vært på en 14 timers tur til Yosemite nasjonalpark, og lett var det verdt det!Vi kjørte i ca 4 timer før vi kom til inngangen av parken, sjåf&osla&hell…Read More
2010-04-26 05:37
I går reiste vi en tur til Berkeley, som ligger utfor både San Francisco og Oakland. Vi gikk en tur opp til Universitetet, og tittet litt i parken. Der var det utrolig sjarmerend… Read More
2010-04-24 05:33
På onsdag reiste vi med Greyhound på en spontan tur til Santa Cruz. Vi ble med en gang slått av hvor vennlige og pratsomme folkene her var, -kan ikke si jeg er vant med at… Read More
Living The Dream
2010-04-23 05:02
I går startet dagen en hane som ga beskjed om at nå var det på tide å stå opp. "Frittgående" har (heldigvis!) fått ny betydning her borte. Etter lit… Read More
Key West!
2010-04-23 04:58
Igår reiste vi fra Miami som vi ankom kvelden før, målet var nå Key West.vi reiste med buss, og turen skulle vare litt over 3 timer. Iløpet av turen kom v&ari&hell…Read More
2010-04-22 22:32
Vi kom hit for to dager siden, men har dessverre ikke fått gjort så mye. Mesteparten av tiden har gått til å lete etter leiebil eller planlegge hva vi skal gjø… Read More